לצורך תמיכה מרחוק יש להוריד את אחת התוכנות כפי שתתבקשו על ידי נציג התמיכה.
להורדה מיידית לחצו על אחד האייקונים.
ניתן לפנות למוקד תמיכה מרחוק בימים א'- ה', בין השעות 20:00 – 08:00.
פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)
לאחר שליחת הטופס, תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו.
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה.
בעידן בו כל המידע הארגוני יקר הערך של החברה מאוחסן במחשבים או בשרתים, לא ניתן עוד לאחסן קבצים בפתרונות מיושנים כגון כונן דיסק און קי. הפתרון העדכני – אחסון וגיבוי בענן המאפשר לאחסן קבצים ומידע במקום אחד מאובטח, אליו ניתן להתחבר מכל מקום ובכל זמן.