תמיכה מרחוק

לצורך תמיכה מרחוק יש להוריד את אחת התוכנות כפי שתתבקשו על ידי נציג התמיכה.
להורדה מיידית לחצו על אחד האייקונים.

פתיחת קריאת שירות מהירה לתמיכה

ניתן לפנות למוקד תמיכה מרחוק בימים א'- ה', בין השעות 20:00 – 08:00.
פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)

לאחר שליחת הטופס, תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו.
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה.

תפריט נגישות

שירותי מחשוב לעסקים

תשתיות מחשבים מהוות כיום תנאי מקדים לפעילותו והתנהלותו השוטפת של כל ארגון ומאפשרות תקשורת יעילה ותקינה, המותאמת לצרכי העסק או הארגון. בעידן הטכנולוגי והמהפכה הדיגיטלית – כולנו, ללא ספק, צריכים להיות מודעים לחשיבות הרבה של שירותי תשתית תקשורת לעסק. מערכות המחשוב והטלפוניה הן לב לבו של כל ארגון/עסק, שכן הן אוצרות בתוכן את הדבר החשוב ביותר לארגון – כל המידע שברשותו. אירועים מהעבר, דו"חות מההווה, ותוכניות עבודה לעתיד – כולן שמורות ואצורות ברשת המחשוב העסקי שלכם.
הפתרונות שלנו לעסק שלך
  • נוחות – כל פתרונות המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע לעסק במקום אחד
  • תיאום ציפיות – מתאמים פגישה היכרות עם העסק
  • התאמה מדויקת – ניתוח מדויק של המצב הקיים – מבצעים סקר אתר מול הלקוח
  • סדר בעבודה – בונים תיק מסודר ללקוח מקצועי ומקיף ומתאמים תאריך תחילת עבודה.
  • שירותי תחזוקה יעילים – תשומת לב רבה מושקעת בתחזוקה מונעת ובקרה שוטפת שתשמור על רצף עבודה בעסק.

שירותי ענן

בעידן בו כל המידע הארגוני יקר הערך של החברה מאוחסן במחשבים או בשרתים, לא ניתן עוד לאחסן קבצים בפתרונות מיושנים כגון כונן דיסק און קי. הפתרון העדכני – אחסון וגיבוי בענן המאפשר לאחסן קבצים ומידע במקום אחד מאובטח, אליו ניתן להתחבר מכל מקום ובכל זמן.

למה צריך אחסון וגיבוי בענן לעסק שלך?
  • גיבוי נוח ויעיל
  • חוסך זמן וכסף כך שיצמצם מקרי השבתה ויאפשר רצף עבודה בעסק
  • גמישות השירותים בהתאם לצורך
  • זמינות המערכת מכל מקום ובכל זמן
  • גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר